01. nov 2019 kl.9.00 - 16.00

Konflikter, vold og selvskadende adfærd er almindeligt i hele det pædagogiske felt. Bo Hejlskov Elvén vil i sit oplæg på årsmødet tale om metoder for adfærdshåndtering og forebyggelse, ud fra Low arousal. Low arousal metoderne er udviklet til at hjælpe os med at forholde os til mennesker med voldsom adfærd. De bygger på et enkelt princip - nemlig, at følelser smitter. Low arousal metoden bygger på  neuropsykologi og affektteori og tager udgangspunkt i personalets måde at møde personen med adfærden på.

01. nov 2019 kl.9.00 - 16.00

Årsmøde med psykolog og foredragsholder Bo Hejlskov Elvén og mange spændende workshops

"Konflikt uden konfrontation" eller "Håndtering af problemskabende adfærd" - at arbejde med adfærdsproblemer ud fra princippet om Low Arousal.

Program for dagen - og emner på workshops følger

14. maj 2020 14.-15.maj 2020

Nordisk Kongres 2020 - Marte Meo Basic

Vi kan i 2020 byde velkommen til Nordisk Marte Meo Kongres på Scandic Hotel i København.  Vi er i gang med at planlægge et brag af en Kongres med spændende oplægsholdere og workshops og vi GLÆDER os til at samle Nordens Marte Meo folk til et par super inspirerende dage i København.  Kongressen har vi kaldt "Marte Meo Basic" og lægger derved op til en kongres, hvor vi får ekstra fat i de helt grundlæggende tanker og principper som knytter sig til Marte Meo. Nærmere information om program og priser følger.